راهنمای رزرو وقت و ثبت جلسات رواندرمانی و روانپزشکی در چمان
از اینکه تا کنون به کلینیک چمان اعتماد داشتهاید، از شما سپاسگزاریم. ما همواره سعی کردهایم خدمات شایستهای را برای شما فراهم نماییم و کوشیدهایم شرایطی را مهیا کنیم که خللی در روند جلسات پیش نیاید. در طول سالهای رشد چمان، اعتماد مراجعین بزرگترین سرمایهی ما و رضایت مراجعین مهمترین هدف ما بوده است. این اعتماد و رضایت، سبب شده است که مراجعین، کلینیک چمان را به عنوان مجموعهای قابل اتکا، به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.
ما در کلینیک چمان از این اقبال دوستان، به خود میبالیم و نیز خود را مسئول میدانیم هر روز کیفیت خدمات و شیوهی پاسخگوییمان را بهبود بخشیم.
در نیمه اول امسال (۱۴۰۱)، بیش از هزار و سیصد نفر، در داخل و خارج از کشور، به کلینیک چمان اعتماد کردهاند و ما برای همۀ این عزیزان، شرایط برگزاری جلسه را فراهم نمودهایم. با اینحال، با توجه به افزایش تعداد عزیزانی که متقاضی استفاده از خدمات چمان هستند، هماهنگی جلسات به روش سابق روز به روز مشکلتر میگردد.
به همین دلیل ما شیوۀ کارآمدتری را برای رزرو و ثبت جلسات تدوین کردهایم و لازم دانستیم تغییرات به وجود آمده را با شما در میان بگذاریم.
بنابراین درباره رزرو و ثبت جلسات، لطفاً به موارد زیر توجه فرمایید:
- تعداد مراجعینی که هر درمانگر در روز میتواند با آنها جلسه داشته باشد، بسیار معدود است. بنابراین لازم است برنامه کاری درمانگران از پیش مشخص باشد تا اگر زمان خالی وجود داشت، به مراجعینی که در لیست انتظار هستند، اطلاعرسانی لازم صورت بگیرد. به همین دلیل، لازم است هزینۀ هر جلسه، حداقل یک هفته قبل (تا آخر وقت چهارشنبه) پرداخت شود تا جلسه، ثبت نهایی گردد.
شما میتوانید حتی از چند هفته قبل، جلسات خود را رزرو کنید اما اگر تا یک هفته قبل از برگزاری هر جلسه، هزینۀ آن را پرداخت نکردید، جلسۀ رزرو شدۀ شما، ثبت نهایی نخواهد شد و ممکن است حذف گردد. - اگر هزینه یک جلسه را پرداختهاید و امکان حضور در آن جلسه را ندارید، یک هفته قبل (تا آخر وقت چهارشنبه) موضوع را به واحد پذیرش کلینیک اطلاع دهید. در این صورت، همکاران پذیرش یک زمان دیگر را با شما هماهنگ خواهند کرد و نیازی به پرداخت مجدد هزینه نیست.
اگر تا چهارشنبۀ هفتۀ قبل از جلسه، کنسلی را به کلینیک اطلاع ندهید، امکان تغییر زمان جلسه وجود نخواهد داشت و متاسفانه هزینهی آن جلسه نیز قابل برگشت یا قابل جابجایی نخواهد بود؛
با این حال در شرایط ضروری، تنها یک بار در ماه نیز امکان جابجایی زمان جلسه تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه، وجود دارد. در این صورت تقاضا داریم حتماُ یک روز قبل از جلسه با کلینیک تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید زیرا در غیر اینصورت، کنسلی مشمول هزینه خواهد شد. - کنسلی یک جلسه به معنی پایان درمان نیست و شما میتوانید وقت جلسۀ بعدی خود را مطابق آنچه قبلاً گفته شد، رزرو کنید.
در صورت کنسلی بدون اطلاعِ دو جلسهی متوالی، روند جلسات قطع خواهد شد. - روز، ساعت، مکان و نحوه برگزاری جلسات با هماهنگی شما تعیین میگردند. بعد از این هماهنگی و ثبت نهایی جلسه، لطفاً زمان جلسۀ خود را به خاطر بسپارید زیرا ثبت نهایی به معنی موافقت شما با زمان جلسه است و لازم نیست همکاران پذیرش، روز قبل از جلسه موافقت شما را جویا شوند. بنابراین روز قبل از جلسه، از طرف کلینیک با شما تماس گرفته نخواهد شد.
- در خصوص جلسات حضوری، اگر جلسهای این امکان را نداشتید که حضوری تشریف بیاورید اما امکان برگزاری جلسهی آنلاین برایتان فراهم است، موضوع را با واحد پذیرش مطرح بفرمایید.
در این صورت جلسۀ شما در زمان مقرر به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و نیازی به کنسلی یا تنظیم وقت جدید و پرداخت مجدد هزینه، وجود نخواهد داشت. - اگر خارج از کشور هستید یا اینکه حین درمان، از ایران به کشوری دیگر تشریف بردید، هزینه، یک و نیم برابر جلسات داخل کشور محاسبه میگردد. همچنین لازم به ذکر است که امکان پرداخت هزینه جلسات با پیپال وجود دارد.
- مدت زمان جلسۀ شما، ممکن است اندکی (کمتر از ده دقیقه) کوتاهتر یا طولانیتر گردد. در صورتی که زمان جلسۀ برگزار شده، بیشتر یا کمتر از ده دقیقه با مدت زمان توافق شده اختلاف داشته باشد، مابهالتفاوت هزینه، در جلسۀ بعد منظور میگردد.
تاخیر در شروع جلسه
سعی کنید حدود یک ربع قبل از شروع جلسه، در محل جلسه حضور داشته باشید. اگر جلسه به صورت آنلاین برگزار میشود، یک ربع قبل از جلسه، شرایط مناسب شرکت در جلسه را برای خود فراهم کنید.
مدت زمانی که شما در پیوستن به جلسه دچار تاخیر میشوید، از زمان جلسه کسر میگردد.
مثلاً اگر برای شما یک جلسۀ ۴۵ دقیقهای تنظیم شده است و شما ۱۵ دقیقه تاخیر داشتهاید، ۳۰ دقیقه از زمان جلسه باقی میماند. در اینصورت شما هزینۀ ۴۵ دقیقه را پرداختهاید اما جلسه ۳۰ دقیقهای برگزار میشود.
متاسفانه هزینۀ زمان از دست رفته، قابل برگشت یا قابل جابجایی نیست، بنابراین به پیشنهاد ما عمل کنید و کمی زودتر از زمان شروع جلسه، آمادۀ جلسه باشید.
تاخیر و کنسلی از جانب درمانگر یا کلینیک
ممکن است به دلایل مختلفی، جلسۀ شما اندکی دیرتر از زمان مقرر برگزار شود. در صورتی که این تاخیر از جانب درمانگر یا کلینیک باشد، مدت زمان جلسۀ شما کوتاهتر نخواهد بود و جلسه از نظر زمانی به صورت کامل برگزار خواهد شد.
هیچ جلسهای بدون اطلاع شما از جانب درمانگر یا کلینیک کنسل نخواهد شد.
همکاران واحد پذیرش هرگونه تغییری در برنامه از جانب کلینیک یا درمانگر (تغییر روز، محل یا نحوه برگزاری) را با هماهنگی کامل شما صورت خواهند داد. در صورتی که روز برگزاری جلسه از جانب درمانگر یا کلینیک تغییر یابد، حداقل ۲۴ ساعت قبل موضوع به اطلاع شما خواهد رسید.
در صورتی که جلسه طی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از شروع، از جانب کلینیک کنسل گردد، باز هم موضوع به اطلاع شما خواهد رسید اما به منظور جبران، برای شما لحاظ خواهد شد.
در پایان، مجدداً از شما تقاضا داریم که با در نظر گرفتن موارد توضیح داده شده، ما را در ارائه بهتر خدمات، یاری بفرمایید. همچنین ما مشتاق شنیدن پیشنهادات و نقطه نظرات شما هستیم، لطفاً آنها را با ما در میان بگذارید.
با تشکر از حسن توجه شما
کلینیک چمان
ما از ساعت 8 تا 21 در کلینیک هستیم. برای رزرو وقت مشاوره و روانشناسی تماس بگیرید: